Pete Zeldman solo (vídeo)

    Autor Mensagem
    Bitches Brew
    Veterano
    # out/07


    Pete Zeldman is a drummer with an international reputation, Pete's drum career has brought him into contact with some of the finest musicians in the world. An alumnus of Berklee College of Music, he has played with or alongside musicians such as Jaco Pastorius, Victor Bailey (Madonna, Weather Report), Baron Browne (Billy Cobham, Vital Information), Clark Terry, Sonny Stitt, Lee Konitz, Donald Byrd, Tony Newton (Tony William's Lifetime), The International Reggae All-stars and Steve Vai, with whom he recorded tracks for the Flexable and Flexable Leftover albums.

    As a drum teacher he taught for ten years at the Drummers Collective, New York. As well as being a drum tutor at the Institute of Contemporary Music Performance, he presently teaches drum classes at the London Centre of Contemporary Music and has a private drum teaching practice based in West London.

    http://www.icmp.uk.com/teachers/drum-teachers/pete-zeldman.aspx



    MetalDrummer
    Veterano
    # out/07
    · votar


    podem me bater
    podem me crucificar
    podem descer a lenha

    mas achei esse solo ridículo, principalmente no primeiro minuto, onde, na minha opinião, não passa nada além de notas emboladas e sem vida...

    minha opinião!!!

    TG Aoshi
    Veterano
    # out/07 · Editado por: TG Aoshi
    · votar


    MetalDrummer
    Eu tbm...

    Ou é isso, ou é tão complexo que não entendi nada... pelo menos no primeiro minuto...

    Vinny_BFG
    Veterano
    # out/07
    · votar


    mas achei esse solo ridículo, principalmente no primeiro minuto, onde, na minha opinião, não passa nada além de notas emboladas e sem vida...[2]

      Enviar sua resposta para este assunto
              Tablatura   
      Responder tópico na versão original
       

      Tópicos relacionados a Pete Zeldman solo (vídeo)