Autor |
Mensagem |
Pé de chinelo Veterano
|
# jul/11
· votar
"The road of life is rockin, and you might stumble too So while you point yout finger, someone else is judging you Could you be? could you be? could you be loved? Could you be? could you be? could you be loved?"
Bob marley - could you be loved?
|
Rafa-Ban Veterano |
# jul/11
· votar
Let your Heart out Dig your soul in it Time to fly away and let your mind go free No denying what this life's to give Building dreams of your hope is the key Fell the truth of your heart to release From your drems you will lean how to Live
|
Rafa-Ban Veterano |
# jul/11
· votar
Flashes of clearence cross my eyes Disclosing power
The tides will hurry my return Now in the blackness I see light I will Not cower I comtemplate life with helpless faith Master of my design I am Awake From darkness
|
fui_banido_e_voltei Veterano |
# jul/11
· votar
it´s a beautiful day(aaaaaaay) don´t let it go away it´s a beautiful day(aaaaaaay)
|
diegoloko12 Veterano |
# jul/11
· votar
Subiu a serra Me deixou no boqueirão Arruinou meu coração Depois desapareceu
Fiquei na merda Nas areias do destino Me tratou como um suíno Cuspiu no prato que comeu
|
Sedank Veterano |
# jul/11
· votar
Selvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaageeeem Selvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaageem Selvaaageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmm
|
pulgadopc Veterano |
# jul/11
· votar
Você não soube me amar, você não soube me amar.
|
R. Marcone Veterano |
# jul/11
· votar
Quando gira o mundo E alguém chega ao fundo de ser humano Há estrela solta pela céu da boca Quando diz te amo....
|
Nimrod Veterano |
# jul/11
· votar
Around the world around the world Around the world around the world Around the world around the world Around the world around the world Around the world around the world Around the world around the world Around the world around the world Around the world around the world
Daft Punk - Around the World
|
bombtrack Veterano |
# jul/11
· votar
Sweet home Alabama Where the skies are so blue Sweet Home Alabama Lord, I'm coming home to you
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
|
Frigeri. Veterano |
# jul/11
· votar
THE ULTIMATE IN VANITY EXPLOITING THEIR SUPREMACY I CAN'T BELIEVE THE THINGS YOU SAY I CAN'T BELIEVE I CAN'T BELIEVE THE PRICE YOU PAY
NOTHING CAN SAVE YOU JUSTICE IS LOST, JUSTICE IS RAPED JUST IS GONE PULLING YOUR STRINGS, JUSTICE IS DONE
SEEKING NO TRUTH WINNING IS ALL FINT IT SO GRIM SO TRUE SO REAL
|
R. Marcone Veterano |
# jul/11
· votar
Aos trancos e barrancos Eu vou me agüentando sem ela saber Essa paixão ardente Sei que infelizmente não dá para esquecer Mesmo assim vou levando arrastando a paixão Que meu coração quer Por bem ou na marra A vida é uma barra Sem essa mulher
|
R. Marcone Veterano |
# jul/11
· votar
La noche que me quieras desde el azul del cielo Las estrellas celosas nos mirarán pasar Y un rayo misterioso hará nido en tu pelo Luciérnaga curiosa que verá
|
brunohardrocker Veterano |
# jul/11
· votar
uooooooooouuu sweet child'o mine...
|
Fidel Castro Veterano |
# jul/11
· votar
That cat is something I can't explain!
|
Bob Mauley Veterano |
# jul/11
· votar
"The road of life is rockin, and you might stumble too So while you point yout finger, someone else is judging you Could you be? could you be? could you be loved? Could you be? could you be? could you be loved?"
Bob marley - could you be loved?
|
Pé de chinelo Veterano
|
# jul/11
· votar
Sabão Crá Crá, sabão crá crá, não deixa os cabelo do saco enrolá Sabão cré cré, sabão cré cré, não deixa os cabelo do saco de pé Sabão cri cri, sabão cri cri, não deixa os cabelo do saco cair Sabão cró cró, sabão cró cró, não deixa os cabelo do saco da nó Sabão cru cru, sabão cru cru, não deixa os cabelo do sacuuuuuu...... enrola com os do **
|
Vic R. Veterano |
# jul/11
· votar
If there's a new way, I'll be the first in line. But it better work this time.
Don't Summon the Devil Don't call the priests If you need the strenght The conjuring Obey!
|
beto_mouse Veterano |
# jul/11
· votar
e|-------------------------------------------------------------------- -----| B|--------6--6--------------------------------------6--6-6------------ -----| G|--------6--6-8-6-5--5-6h-5p---------------5-5-6h--8--8-6p----------- -----| D|-----------------------------8-6--6-8-6-8---------8--8-8--8-6p------ -6-8-| A|--4-4-4-------------------------------------------------------9--6-9 -----| E|-------------------------------------------------------------------- -----|
|
Mikhail Bakunin Veterano |
# jul/11
· votar
Mother Russia Dance of tzars Hold up your head remember who you are can you release the anger, the grief can you be happy now your people are free...
|
AnaClara Veterano |
# jul/11
· votar
Lalalalalalalallalalala
|
brunohardrocker Veterano |
# jul/11
· votar
AnaClara
http://www.lalalalalalalalalalalalalalalalalala.com/
|
monalisaleonina Veterano |
# jul/11
· votar
Bien sûr nous eûmes des orages Vingt ans d'amour c'est l'amour fol Mille fois tu pris ton bagage Mille fois je pris mon envol Et chaque meuble se souvient Dans cette chambre sans berceau Des éclats des vieilles tempêtes Plus rien ne ressemblait à rien Tu avais perdu le goût de l'eau Et moi celui de la conquête
Mais mon amour Mon doux mon tendre mon merveilleux amour De l'aube claire jusqu'à la fin du jour Je t'aime encore tu sais je t'aime
Moi je sais tous tes sortilèges Tu sais tous mes envoûtements Tu m'as gardé de piège en piège Je t'ai perdue de temps en temps Bien sûr tu pris quelques amants Il fallait bien passer le temps Il faut bien que le corps exulte Finalement finalement Il nous fallut bien du talent Pour être vieux sans être adultes
Ô mon amour Mon doux mon tendre mon merveilleux amour De l'aube claire jusqu'à la fin du jour Je t'aime encore tu sais je t'aime
Et plus le temps nous fait cortège Et plus le temps nous fait tourment Mais n'est-ce pas le pire piège Que vivre en paix pour des amants Bien sûr tu pleures un peu moins tôt Je me déchire un peu plus tard Nous protégeons moins nos mystères On laisse moins faire le hasard On se méfie du fil de l'eau Mais c'est toujours la tendre la guerre
Ô mon amour Mon doux mon tendre mon merveilleux amour De l'aube claire jusqu'à la fin du jour Je t'aime encore tu sais je t'aime
Bien sûr nous eûmes des orages Vingt ans d'amour c'est l'amour fol Mille fois tu pris ton bagage Mille fois je pris mon envol Et chaque meuble se souvient Dans cette chambre sans berceau Des éclats des vieilles tempêtes Plus rien ne ressemblait à rien Tu avais perdu le goût de l'eau Et moi celui de la conquête
Mais mon amour Mon doux mon tendre mon merveilleux amour De l'aube claire jusqu'à la fin du jour Je t'aime encore tu sais je t'aime
Moi je sais tous tes sortilèges Tu sais tous mes envoûtements Tu m'as gardé de piège en piège Je t'ai perdue de temps en temps Bien sûr tu pris quelques amants Il fallait bien passer le temps Il faut bien que le corps exulte Finalement finalement Il nous fallut bien du talent Pour être vieux sans être adultes
Et plus le temps nous fait cortège Et plus le temps nous fait tourment Mais n'est-ce pas le pire piège Que vivre en paix pour des amants Bien sûr tu pleures un peu moins tôt Je me déchire un peu plus tard Nous protégeons moins nos mystères On laisse moins faire le hasard On se méfie du fil de l'eau Mais c'est toujours la tendre la guerre
Ô mon amour Mon doux mon tendre mon merveilleux amour De l'aube claire jusqu'à la fin du jour Je t'aime encore tu sais je t'aime ien Konrad
filho! era só um refrão! não precisava ser a musica inteira!
|
monalisaleonina Veterano |
# jul/11
· votar
como é dificil acordar calado, se na calada da noite eu me dano!
|
AnaClara Veterano |
# jul/11
· votar
brunohardrocker
ja tinha visto isso
|
Pé de chinelo Veterano
|
# jul/11
· votar
monalisaleonina
isso é um refrão??
|
Rafa-Ban Veterano |
# jul/11
· votar
Year after year I lived in a world I make believe Now I decided to rule at the world And open the windows that lead to my soul I realized all on my own That all my sorrow has finally gone
With all My heart and all my faith I hope it's not to late For a change
With all my heart and all my faith I know it's never too late for a change,for a change
words,whisper in my ears lightining up once more the dark side of love
|
Sam Keat Veterano |
# jul/11
· votar
Last thing I remember, I was running for the door I had to find the passage back to the place I was before "Relax" said the nightman, "We are programmed to receive" "You can check out anytime you like, but you can never leave"
Welcome to the Hotel California. Such a lovely place (sucha lovely place) such a lovely face
|
AnaClara Veterano |
# jul/11
· votar
O mio babbino caro,mi piace è bello, bello;vo'andare in Porta Rossaa comparar l'anello!Sì, sì, ci voglio andare!e se l'amassi indarno,andrei sul Ponte Vecchio,ma per buttarmi in Arno!Mi struggo e mi tormento!O Dio, vorrei morir!Babbo, pietà, pietà!Babbo, pietà, pietà
|
Die Kunst der Fuge Veterano |
# jul/11
· votar
Et lux perpetua!
|